Der kan være flere årsager til, at du ikke kan logge ind på din profil. Får du oplyst, at profilen er blokeret, skal du kontakte kundeservice her.
Er din profil ikke blokeret, skal du prøve at skrive din e-mail og adgangskode helt fra bunden - bogstav for bogstav. Hvis din computer/telefon automatisk foreslår noget andet, skal du ignorere dette.
Det samme gælder, hvis der allerede står nogle prikker i adgangskodefeltet - slet dem og indtast koden på ny.
Hjælper dette heller ikke, kan du forsøge at slette dine cookies i din browser og dernæst forsøge forfra.
Benytter du DBA app kan vi anbefale at afinstallere app’en og dernæst geninstallere den på ny.
Hvis du fortsat ikke kan logge ind, kan du forsøge at bestille en nulstilling af din adgangskode ved at trykke "Glemt adgangskode".
Oplys den mailadresse som du er oprettet med og klik "Fortsæt".
Benytter du Norton Antivirus program på din enhed, kan dette også give problemer med log ind på DBA. Du kan forsøge at slå VPN-funktionen fra, mens du benytter DBA.
Hjælper ingen af disse forslag, er du naturligvis velkommen til at kontakte kundeservice her.