Velkommen

  1. Kundeservice
  2. Profil og e-mails
  3. Profil og e-mails

Jeg kan ikke logge ind?

Der kan være flere årsager til, at du ikke kan logge ind på din profil. Får du oplyst, at profilen er blokeret, skal du kontakte kundeservice her.

Er din profil ikke blokeret, skal du prøve at skrive din e-mail og adgangskode helt fra bunden - bogstav for bogstav. Hvis din computer/telefon automatisk foreslår noget andet, skal du ignorere dette.
Det samme gælder, hvis der allerede står nogle prikker i adgangskodefeltet - slet dem og indtast koden på ny.

Hjælper dette heller ikke, kan du forsøge at slette dine cookies i din browser og dernæst forsøge forfra.
Benytter du DBA app kan vi anbefale at afinstallere app’en og dernæst geninstallere den på ny.

Hvis du fortsat ikke kan logge ind, kan du forsøge at bestille en nulstilling af din adgangskode ved at trykke "Glemt adgangskode".
Oplys den mailadresse som du er oprettet med og klik "Fortsæt".

Benytter du Norton Antivirus program på din enhed, kan dette også give problemer med log ind på DBA. Du kan forsøge at slå VPN-funktionen fra, mens du benytter DBA.

Hjælper ingen af disse forslag, er du naturligvis velkommen til at kontakte kundeservice her.

Relaterede artikler

  • Kundeservice via email eller chat
  • Hvordan logger jeg ind på min Vend-konto?
  • Jeg har ikke modtaget e-mailen med nulstilling af min adgangskode?
  • Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
  • Hvordan ændrer jeg mine profiloplysninger?

For virksomheder

DBA Boost Bannerannoncering

DBA

Kontakt DBA Karriere DBA Guide

Privatliv

Privatlivspolitik

Support

Hjælpecenter Tryg handel Brugervilkår Annonceregler

Indholdet er beskyttet i henhold til lov om ophavsret. Regelmæssig, systematisk eller kontinuerlig indsamling, opbevaring, indeksering, distribution og enhver anden form for kompilering af data er ikke tilladt uden udtrykkelig, skriftlig tilladelse fra DBA.

© 2009 - 2025 DBA

En del af Vend
DBA er en del af Vend. Vend er ansvarlig for dine data på denne side. Læs mere