Velkommen

  1. Kundeservice
  2. Profil og e-mails
  3. Profil og e-mails

Jeg modtager ikke en e-mail-bekræftelse ved oprettelse af Vend-konto?

Vi oplever af og til, at disse mails ender i dit mailprograms spammappe - Tjek derfor gerne om mailen ligger der.

Hvis ikke du finder mailen der, så tilføj adressen account@vend.com som "Sikker afsender" i dit mailprogram og send så en tom mail til adressen. Du bør kort tid efter modtage et automatiseret retursvar fra mailadressen. 

Når du har tilføjet adressen til "Sikker afsender" og modtaget retursvar på din tomme mail, bedes du forsøge at få genudsendt bekræftelsesmailen, og forhåbentligt har vi succesfuldt åbnet for din adgang til modtagelse af mails fra Vend.

Oplever du fortsat problemer, så kontakt endelig kundeservice - Så hjælper vi dig.

Relaterede artikler

  • Jeg modtager ikke e-mails fra DBA?
  • Hvordan logger jeg ind på min Vend-konto?
  • Min profil/annoncer er forsvundet efter login med Vend-konto
  • Adyens begrænsede og forbudte produkter og tjenester
  • Hvordan genindrykker jeg min annonce?

For virksomheder

DBA Boost Bannerannoncering

DBA

Kontakt DBA Karriere DBA Guide

Privatliv

Privatlivspolitik

Support

Hjælpecenter Tryg handel Brugervilkår Annonceregler

Indholdet er beskyttet i henhold til lov om ophavsret. Regelmæssig, systematisk eller kontinuerlig indsamling, opbevaring, indeksering, distribution og enhver anden form for kompilering af data er ikke tilladt uden udtrykkelig, skriftlig tilladelse fra DBA.

© 2009 - 2025 DBA

En del af Vend
DBA er en del af Vend. Vend er ansvarlig for dine data på denne side. Læs mere