Kontakt os

Velkommen

  1. Kundeservice
  2. Profil og e-mails
  3. Profil og e-mails

Sådan aktiverer og deaktiverer du totrinsbekræftelse på din Vend-konto

Aktiver totrinsbekræftelse:
Du kan aktivere totrinsbekræftelse på din Vend-konto, under "Godkendelsesmetoder". Her kan du vælge mellem at aktivere autentificering med app, SMS eller begge dele.

Når du har aktiveret totrinsbekræftelse til din konto, vil du modtage en e-mail-bekræftelse. Indtil du deaktiverer din totrinsbekræftelse igen, vil denne sikkerhedsmetode blive tilføjet til dit login-flow ud over din adgangskode.

Deaktiver totrinsbekræftelse:
Du kan deaktivere totrinsbekræftelse helt eller en af ​​dine aktiverede muligheder. Dette gøres på din Vend-konto, under "Godkendelsesmetoder".

Hvis du vil bruge en anden godkendelsesapp eller et andet telefonnummer, end du har gemt i din godkendelsesmetode, skal du deaktivere appgodkendelse eller sms-kode, før du aktiverer med din nye foretrukne. Husk også at bekræfte dit nye telefonnummer på din Vend-konto.

Mistet 2FA-enhed:
Hvis du har brug for at deaktivere din godkendelsesmetode uden din enhed, skal du kontakte kundeservice.

Relaterede artikler

  • Falske købshenvendelser - Hvad skal jeg være opmærksom på?
  • Kundeservice via email eller chat
  • Falske købshenvendelser - Hvad skal jeg være opmærksom på?
  • Hvordan ændrer jeg mine profiloplysninger?
  • Hvordan kontrollerer jeg, om min adgangskode er blevet lækket?

For virksomheder

DBA Boost Bannerannoncering

DBA

Kontakt DBA Karriere DBA Guide

Privatliv

Privatlivspolitik

Support

Hjælpecenter Tryg handel Brugervilkår Annonceregler

Indholdet er beskyttet i henhold til lov om ophavsret. Regelmæssig, systematisk eller kontinuerlig indsamling, opbevaring, indeksering, distribution og enhver anden form for kompilering af data er ikke tilladt uden udtrykkelig, skriftlig tilladelse fra DBA.

© 2009 - 2025 DBA

En del af Vend
DBA er en del af Vend. Vend er ansvarlig for dine data på denne side. Læs mere