Velkommen

  1. Kundeservice
  2. Profil og e-mails
  3. Profil og e-mails

Jeg har ikke modtaget e-mailen med nulstilling af min adgangskode?

Hvis du ikke har modtaget e-mailen, der er sendt med nulstilling af adgangskoden, skal du tjekke din spam mappe/uønsket post.

Finder du ikke mailen her, kan du tilføje mailen account@schibstedmarketplaces.com som sikker mailadresse i din mail samt sende en tom e-mail til adressen. Dernæst bedes du forsøge at bestille et nyt link til nulstilling af adgangskoden.

Dette bør åbne op for, at du kan modtage nulstillingslinket, da det sendes fra ovennævnte mailadresse.

Virker ingen af delene, bedes du kontakte DBA's kundeservice. Du kan kontakte kundeservice her.

Relaterede artikler

  • Falske købshenvendelser - Hvad skal jeg være opmærksom på?
  • Jeg kan ikke logge ind?
  • Hvordan ændrer jeg mine profiloplysninger?
  • Hvordan ændrer jeg min adgangskode?
  • Hvordan logger jeg ind på min Vend-konto?

For virksomheder

DBA Boost Bannerannoncering

DBA

Kontakt DBA Karriere DBA Guide

Privatliv

Privatlivspolitik

Support

Hjælpecenter Tryg handel Brugervilkår Annonceregler

Indholdet er beskyttet i henhold til lov om ophavsret. Regelmæssig, systematisk eller kontinuerlig indsamling, opbevaring, indeksering, distribution og enhver anden form for kompilering af data er ikke tilladt uden udtrykkelig, skriftlig tilladelse fra DBA.

© 2009 - 2025 DBA

En del af Vend
DBA er en del af Vend. Vend er ansvarlig for dine data på denne side. Læs mere