Kontakt os

Velkommen

  1. Kundeservice
  2. Profil og e-mails
  3. Profil og e-mails

Jeg modtager ikke e-mails fra DBA?

Oplever du, at du ikke modtager mails fra DBA, kan der være flere grunde til dette.

Din e-mailadresse er ikke bekræftet.
Før vi kan sende dig e-mails, skal du bekræfte din e-mailadresse.
Dette kan du gøre under "Mine brugeroplysninger" og dernæst "Bekræft e-mail".

Hotmail, Outlook og Gmail.
Vi oplever ofte, at kunder med Hotmail, Outlook eller Gmail e-mailadresser, ikke modtager vores mails.
Vi sender alle mails, men ofte blokerer disse udbydere vores mails. For at løse dette, skal du tilføje vores mail til filtret over mailadresser, som du har tillid til. Vores e-mailadresse er info@mail.dba.dk.

Oplever du fortsat udfordringer?
Kontakt endelig DBA Kundeservice, så vi kan undersøge nærmere.

Relaterede artikler

  • Hvordan ændrer jeg mine profiloplysninger?
  • Jeg kan ikke logge ind?
  • Kundeservice via email eller chat
  • Falske købshenvendelser - Hvad skal jeg være opmærksom på?
  • Hvad er legitime grunde til at rapportere en annonce?

For virksomheder

DBA Boost Bannerannoncering

DBA

Kontakt DBA Karriere DBA Guide

Privatliv

Privatlivspolitik

Support

Hjælpecenter Tryg handel Brugervilkår Annonceregler

Indholdet er beskyttet i henhold til lov om ophavsret. Regelmæssig, systematisk eller kontinuerlig indsamling, opbevaring, indeksering, distribution og enhver anden form for kompilering af data er ikke tilladt uden udtrykkelig, skriftlig tilladelse fra DBA.

© 2009 - 2025 DBA

En del af Vend
DBA er en del af Vend. Vend er ansvarlig for dine data på denne side. Læs mere