Fra og med 13. november vil der ske ændringer i den måde, du som bruger kan komme i kontakt med vores kundeservice på.
Vi opgraderer vores chatsystemer og forbedrer svartiden på e-mails, samtidig med at vi lukker vores 'callback'-funktion.
Det gør vi, fordi vi oplever, at størstedelen af vores brugere foretrækker at bruge chat, når de har brug for hjælp. Vi kan samtidig yde en hurtigere og bedre service via chat, og derfor ønsker vi at fokusere på den som vores primære kanal. Vi glæder os til, at vi med dette tiltag i endnu højere grad kan levere den bedst mulige hjælp dér, hvor de fleste søger den. Har du spørgsmål til denne ændring, er du altid velkommen til at kontakte os via chat eller e-mail.
Vi forstår, at nogle måske vil savne vores 'callback'-funktion, og vi beklager eventuelle gener, som dette måtte medføre. Denne ændring er foretaget med henblik på at forbedre den samlede oplevelse og sikre, at du får den bedst mulige service.
Hvis du er privat bruger og har brug for hjælp, opfordrer vi dig til at bruge vores chatfunktion nederst på support.dba.dk eller sende en email til support@dba.dk